Välkommen till NTM, Upsala Nya Tidning och NTM Fastigheter AB
Här kan du som är medarbetare på mediekoncern, lokalhyresgäst eller bostadshyresgäst göra en serviceanmälan eller beställa hantverkarservice.

CBRE arbetar med service och fastighetsdrift på uppdrag av NTM.
Information från CBRE
Serviceanmälan
Exempel på typ av ärende: Klimatfrågor (kyla, värme, drag etc). Vatten/avloppsproblem, belysning och övriga elproblem. Fönster dörrar, lås eller halkbekämpning.
Beställning
Exempel på typ av ärenden:
Montering av hyllor, tavlor eller liknande.
Byte av trasiga lampor.
Möbler eller omflytt av inventarier.
Observera att kostnaden för beställning faktureras till dig som hyresgäst.
Skadegörelse och åverkan debiteras alltid hyresgäst.
Akut?
Vid akuta fel som måste åtgärdas omgående, ring alltid in ditt ärende.
Vardagar 07.00-16.00
Tel. 08-28-87-70
Övrig tid – endast akuta ärenden: 16.00-07.00
Tel. 010-470 50 85

Serviceanmälan
